Teatre "Pienso Luego Sixto", de Sixto de Toro.

Activitat a Barcelona

Dates: del 4/8/2016 al 18/8/2016


Teatre "Pienso Luego Sixto", de Sixto de Toro.





DiesHoresPreus
dijous a les 22:30 h Entrada general de: 10 e
Entrada a través del web: 8 euros.

Aquest peculiar artista, establert a la ciutat comtal però procedent d'Alacant (no confessarà la seva procedència ni sota amenaces, però sabem de bona font que és de la ´terreta alacantina´) ens mostra tota una desfilada de personatges, alguns coneguts i uns altres no tant, portats a circumstàncies d'allò més inversemblants i absurdes. Fidel al seu slogan ´Visqui la sàtira i la mare que la va parir!´ de Toro ens mostra en poc més d'una hora que Déu existeix i que ens estima...o potser tal vegada sigui tot el contrari.

Una obra de Sixto de toro.
Direcció: Raquel Capdet.
Observacions: Aquest peculiar artista, establert a la ciutat comtal però procedent d'Alacant (no confessarà la seva procedència ni sota amenaces, però sabem de bona font que és de la ´terreta alacantina´) ens mostra tota una desfilada de personatges, alguns coneguts i uns altres no tant, portats a circumstàncies d'allò més inversemblants i absurdes. Fidel al seu slogan ´Visqui la sàtira i la mare que la va parir!´ de Toro ens mostra en poc més d'una hora que Déu existeix i que ens estima...o potser tal vegada sigui tot el contrari.

Una obra de Sixto de toro.
Direcció: Raquel Capdet.

se celebra a:
Teatre El Llantiol
C Rieretael Raval
08001 BARCELONA